-


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

Dispoziții primar 2019

  

Documente pdf
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 01 din 07.01.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 02 din 07.01.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 03 din 08.01.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 04 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 05 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 06 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 07 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 08 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 09 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 10 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 11 din 09.01.2019 privind majorarea indemnizației pentru persoana cu handicap grav începând cu 01.01.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 12 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 13 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 14 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 15 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 16 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 17 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 18 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 19 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 20 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 21 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 22 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 23 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 24 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 25 din 09.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 26 din 15.01.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 27 din 15.01.2019 privind încetarea ajutorului social familiei, cuantumul și modalitățile de plată pentru domnul Năstase Eugen
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 28 din 15.01.2019 pentru încetarea alocației de susținere a familiei doamnei Chele Ecaterina Elena
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 29 din 16.01.2019 pentru acordarea alocației de susținere a familiei doamnei Maxim Ecaterina Elena
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 30 din 16.01.2019 pentru acordarea alocației de susținere a familiei domnului Enescu Petru
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 31 din 16.01.2019 pentru acordarea alocației de susținere a familiei, cuantumul și modalitățile de plată pentru doamna Rotaru Virginica
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 32 din 17.01.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 33 din 17.01.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 34 din 22.01.2019 privind convocarea în ședință ordinară a Consiliului Local Dobrovăț, județul Iași, la sediul Primăriei Dobrovăț în data de 30.01.2019 ora 9.00
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 35 din 28.01.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 36 din 28.01.2019 pentru acordarea alocației de susținere a familiei doamnei Ciobanu Oana
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 37 din 28.01.2019 pentru acordarea alocației de susținere a familiei doamnei Popistașu Constantina
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 38 din 30.01.2019 pentru acordarea alocației de susținere a familiei doamnei Radu Loredana Nicoleta
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 39 din 30.01.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a OUG 114/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 40 din 01.02.2019 privind convocarea în ședință extraordinară a Consiliului Local Dobrovăț, județul Iași, la sediul Primăriei Dobrovăț în data de 06.02.2019 ora 9.00
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 41 din 07.02.2019 privind convocarea în ședință ordinară a Consiliului Local Dobrovăț, județul Iași, la sediul Primăriei Dobrovăț în data de 13.02.2019 ora 9.00
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 42 din 13.02.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 43 din 13.02.2019 pentru acordarea alocației de susținere a familiei, cuantumul și modalitățile de plată pentru doamna Roșcan Adina Cristina
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 44 din 13.02.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 45 din 14.02.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017, a H.G. nr. 937/2018 și a H.G. nr. 325/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 46 din 14.02.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 ianuarie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017, a H.G. nr. 937/2018 și a H.G. nr. 325/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 47 din 14.02.2019 pentru încetarea ajutorului social familiei, cuantumul și modalitățile de plată pentru domnul Casapu Ionel
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 48 din 22.02.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 49 din 22.02.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 50 din 25.02.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 51 din 26.02.2019
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 52 din 26.02.2019 pentru încetarea ajutorului social familiei, pentru doamna Popescu Nicoleta
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 53 din 26.02.2019 pentru acordarea alocației de susținere a familiei, cuantumul și modalitățile de plată pentru doamna Chira Gabriela
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 54 din 26.02.2019 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul Primăriei Comunei Dobrovăț, care se aplică începând cu data de 1 martie 2019, în conformitate cu prevederile Legii nr. 153/2017 și a H.G. nr. 937/2018
Dispoziția primarului comunei Dobrovăț nr. 55 din 27.02.2019 privind convocarea în ședință ordinară a Consiliului Local Dobrovăț, județul Iași, la sediul Primăriei Dobrovăț în data de 07.03.2019 ora 9.00
alegeri delimitare sectii votare

Vizualizari: 34
Data creare: 14-03-2019 10:26:08

Hotărâri ale Consiliului Local aferente anului 2019

 

Documente pdf
Hotărârea nr. 01 din 30.01.2019 privind numirea președintelui de ședință
Hotărârea nr. 02 din 30.01.2019 privind reorganizarea rețelei școlare 2019 - 2020
Hotărârea nr. 03 din 30.01.2019 privind aprobarea Planului de lucrări pentru anul 2019
Hotărârea nr. 04 din 30.01.2019 privind aprobarea acoperirii definitive a deficitului bugetar pentru anul 2019
Hotărârea nr. 05 din 30.01.2019 privind aprobarea rezultatelor inventarierii domeniului public și privat pentru anul 2017
Hotărârea nr. 06 din 30.01.2019 privind inventarierea masei impozabile la 31.12.2017
Hotărârea nr. 07 din 30.01.2019 privind aprobarea concesionării suprafeței de 23 800 mp
Hotărârea nr. 08 din 30.01.2019
Hotărârea nr. 09 din 30.01.2019 privind aprobarea taxelor locale și impozitelor locale pentru anul 2019
Hotărârea nr. 10 din 30.01.2019 privind aprobarea scoaterii în conturi în afara bilanțului a debitorilor insolvabili
Hotărârea nr. 11 din 06.02.2019 privind Programul de Transport Public Județean de Persoane
Hotărârea nr. 12 din 06.02.2019 privind înființarea unui punct de transformare în UTR 4
Hotărârea nr. 13 din 06.02.2019 privind aprobarea realizării PUZ
Hotărârea nr. 14 din 13.02.2019 privind desfășurarea activităților școlare în clădirea After School
Hotărârea nr. 15 din 13.02.2019 privind aprobarea regulamentului și caietului de sarcini în vederea concesionării unor suprafețe de teren în UTR 3 și UTR 4
hotarare buget
HCL 37
HCL 38
HCL 39
HCL 40
HCL 41
HCL 16
HCL 17
HCL 18
HCL 19
HCL 20
HCL 21
HCL 22
HCL 23
HCL 24
HCL 25
HCL 26
HCL 27
HCL 28
HCL 29
HCL 30
HCL 31
HCL 32
HCL 33
HCL REGULAMENT PASUNAT
HCL 34
HCL 35
HCL 42
HCL 43
HCL 44
HCL 45
HCL 45
HCL 46
HCL 47
HCL 48
HCL 48
HCL 49
HCL 50/2019
HCL 51/2019
HCL 52/2019
HCL 53/2019
HCL 54/2019
HCL 55/2019
HCL 56/2019
HCL 57/2019
HCL 59/2019
HCL 61/2019
HCL 62/2019
HCL 58/2019
HCL 60/2019
HCL 63/2019
HCL 64/2019
HCL 65/2019
HCL 66/2019
HCL 67/2019
HCL 68/2019
HCL 69/2019
HCL 70/2019
hcl 71
hcl 72/2019
hcl 73/2019
hcl 74/2019
hcl 75/2019
hcl 76/2019
hcl 76/2019
hcl 77/2019
hcl 78/2019
hcl 79/2019
hcl 80/2019
hcl 81/2019
hcl 82/2019
hcl 83/2019
hcl 84/2019
hcl 84/2019
hcl 85/2019
hcl 86
hcl 87/2019
hcl 88/2019
hcl 89/2019
hcl 90/2019
hcl 91/2019
hcl 92/2019
hcl 93/2019
hcl 94/2019
hcl 94/2019
hcl 95/2019
hcl 96/2019
hcl 97/2019
hcl 98/2019

Vizualizari: 25
Data creare: 13-03-2019 20:22:11

Instituții subordonate

ȘCOALA GIMNAZIALĂ "ȘTEFAN CEL MARE ȘI SFÂNT" DOBROVĂȚ
DIRECTOR SAVA MAGDALENA 0232/321220

CAMINUL CULTURAL se află în incinta primăriei Dobrovăț - telefon 0232/321207

CABINET MEDICAL INDIVIDUAL  C.M.I. RIPA CARMEN - telefon 0232/321333

CENTRU DE INFORMARE TURISTICĂ DOBROVĂȚ - telefon 0232/326451


Vizualizari: 27
Data creare: 10-03-2019 16:05:51

Hotărâri ale Consiliului Local aferente anului 2017

 

Documente pdf
Hotărârea nr. 01 din 13.01.2017
Hotărârea nr. 02 din 26.01.2017
Hotărârea nr. 04 din 26.01.2017
Hotărârea nr. 06 din 08.02.2017
Hotărârea nr. 07 din 21.02.2017
Hotărârea nr. 08 din 21.02.2017 privind aprobarea Actului Adițional nr. 18 la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare nr. 48/2009 încheiat între Asociația Regională a Serviciilor de Apă Canal Iași - ARSACIS și S.C. APAVITAL S.A.
Hotărârea nr. 09 din 21.02.2017 privind implementarea proiectului "Reabilitare, modernizare, recompartimentare și extindere Școala Primară Dobrovăț, din satul Dobrovăț, comuna Dobrovăț, județul Iași"
Hotărârea nr. 10 din 21.02.2017 privind implementarea proiectului "Reabilitare, modernizare, recompartimentare clădire existentă cu funcțiuni medicale, din satul Dobrovăț, comuna Dobrovăț, județul Iași"
Hotărârea nr. 11 din 16.03.2017 privind implementarea proiectului "Construire poduri din beton armat în comuna Dobrovăț, județul Iași"
Hotărârea nr. 12 din 28.03.2017 privind numirea președintelui de ședință pentru următoarele 3 luni
Hotărârea nr. 13 din 28.03.2017
Hotărârea nr. 14 din 28.03.2017
Hotărârea nr. 15 din 28.03.2017
Hotărârea nr. 16 din 28.03.2017 privind aprobarea Regulamentului de acordare a sporului pentru condiții periculoase și vătămătoare pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului
Hotărârea nr. 17 din 28.03.2017
Hotărârea nr. 18 din 28.03.2017 privind implementarea proiectului "Reabilitare, modernizare, recompartimentare clădire existentă cu funcțiuni medicale, din satul Dobrovăț, comuna Dobrovăț, județul Iași"
Hotărârea nr. 19 din 28.03.2017 privind aprobarea Actului Adițional nr. 17 la Actul Constitutiv și a Actului Adițional nr. 1, Statutul Asociației Regionale a Serviciilor de Apă Canal Iași - ARSACIS
Hotărârea nr. 20 din 10.04.2017
Hotărârea nr. 21 din 10.04.2017
Hotărârea nr. 22 din 10.04.2017
Hotărârea nr. 23 din 20.04.2017
Hotărârea nr. 24 din 20.04.2017 privind limitarea tonajului autovehiculelor care circulă pe drumurile comunale și sătești ale comunei Dobrovăț
Hotărârea nr. 25 din 20.04.2017 privind aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și desfășurarea licitațiilor publice privind vânzarea parcelelor proprietate privată a comunei Dobrovăț
Hotărârea nr. 26 din 20.04.2017 privind aprobarea înființării serviciului specializat pentru gestionarea câinilor fără stăpân la nivelul unității administrativ teritoriale - comuna Dobrovăț și a regulamentului privind organizarea și funcționarea acestuia
Hotărârea nr. 27 din 20.04.2017
Hotărârea nr. 28 din 20.04.2017
Hotărârea nr. 29 din 26.04.2017
hotarare buget
HCL 50/2019

Vizualizari: 27
Data creare: 23-02-2019 13:05:36

Strategia de Dezvoltare Locală a Comunei Dobrovăț 2015 - 2020

Elaborarea strategiei de dezvoltare locala are ca scop identificarea, analiza si implementarea obiectivelor strategice de dezvoltare a comunicatii locale in domeniile de actiune identificate la nivel local, si integrate in cele la nivel judetean, regional, national si european.
Realizarea obiectivelor strategice, in special in sfera economica au ca rezultat:
-     dezvoltarea economica locala;
-     cresterea calitatii vietii si a bunastarii sociale.
Dezvoltarea economică locală este procesul prin care administraţia locală și/sau comunitatea, bazată pe grupuri, administrează resursele existente și intră într-un nou angajament de parteneriat, fie cu sectorul privat, fie una cu cealaltă, pentru a crea noi locuri de muncă și pentru a stimula activităţile econo Citeste mai mult...

Documente pdf
Strategia de Dezvoltare Locală a Comunei Dobrovăț în orizontul de previziune 2015 - 2020

Vizualizari: 23
Data creare: 22-02-2019 23:32:03

Sărbători legale


1 ianuarie (vineri), 2 ianuarie (sâmbătă) - Anul Nou

24 ianuarie (duminică) - Ziua Unirii Principatelor Române

1 mai (duminică), 2 mai (luni) - Paștele

1 mai (duminică) - Ziua Muncii

19 iunie (duminică), 20 iunie (luni) - Rusalii

15 august (luni) - Adormirea Maicii Domnului

30 noiembrie (miercuri) - Sfântul Andrei

1 decembrie (joi) - Ziua Naţională a României

25 decembrie (duminică), 26 decembrie (luni) - Crăciunul.

Codul Muncii prevede 12 zile libere acordate cu ocazia sărbătorilor legale, respectiv câte două zile pentru Anul Nou, Paște, Rusalii și  Crăciun și câte o zi pentru Ziua Internaţională a Muncii, Adormirea Maicii Domnului, Sfântul Andrei și Ziua Naţională a României. În plus,  Gu Citeste mai mult...

Vizualizari: 27
Data creare: 22-02-2019 15:33:07

Rezervația naturală Pădurea Pietrosu, comuna Dobrovăț, județul Iași

Pădurea Pietrosu este o arie protejată de interes științific național ce corespunde categoriei a IV-a IUCN (rezervație naturală, tip forestieră), situată pe teritoriul județului Iași, în comuna Dobrovăț.[1] Ea se află la 25 km sud de municipiul Iași, pe drumul spre Mănăstirea Dobrovăț, și se întinde pe o suprafață de 83,00 hectare.

Pădurea Pietrosu a fost declarată rezervație prin Hotărârea Consiliului Județean Iași nr. 8/1994. În prezent, statutul său este reglementat prin Legea nr.5 din 6 martie 2000 privind aprobarea Planului de amenajare a teritoriului național - Secțiunea a III-a - zone protejate [2].

Rezervația se află în administrarea Ocolului Silvic Dobrovăț și se ocrotește șleaul de deal cu fag, carpen și tei argintiu.
Citeste mai mult...

Vizualizari: 52
Data creare: 22-02-2019 15:28:24

Monumente istorice comuna Dobrovăț, județul Dobrovăț

Monumente istorice

În comuna Dobrovăț se află mănăstirea Dobrovăț, ansamblu-monument istoric de arhitectură de interes național, datând din secolele al XVI-lea-al XX-lea, ansamblu alcătuit din biserica „Pogorârea Sfântului Duh" (1503-1504), biserica-paraclis „Sfântul Gheorghe" (1743), turnul-clopotniță (1743) și zidul de incintă (secolul al XVIII-lea).
În rest, alte patru obiective din comună sunt incluse în lista monumentelor istorice din județul Iași ca monumente de interes local. Trei dintre ele sunt situri arheologice:
-     fortificația medievală timpurie „Palanca", aflată la 3 km nord-vest de sat;
-    situl de la „Cetățuie" (marginea de sud-vest a satului), cuprinzând trei așezări din perioada Latène ( Citeste mai mult...

Foto
Mănăstirea Dobrovăț, județul Iași, monument istoric

Vizualizari: 28
Data creare: 21-02-2019 23:07:22

Condiții climatice comuna Dobrovăț, județul Iași

Teritoriul comunei Dobrovăț are o clima temperat-continentală, de nuanță excesivă(uneori, iarna frigul este deosebit de aspru, iar vara, deși rar, sunt călduri aproape tropicale). Totuși padurea vastă moderează mult atât gerurile de iarnă, cât și căldurile de vară; umezeala aerului este sporită tot timpul, încât nici secetele nu sunt accentuate.

Principalele caracteristici ale climei comunei Dobrovăț sunt generate de situarea comunei în partea de est a României, în vecinătatea marii câmpii din sud-estul Europei, în cuprinsul Podișului Central-Moldovenesc, având o înalțime a reliefului de 146-416 m altitudine absolută, o întinsă suprafață acoperită cu păduri de foioase(circa 52 % din totalul comunei) și cu o deschidere la Citeste mai mult...

Foto
Comuna Dobrovăț, județul Iași

Vizualizari: 57
Data creare: 21-02-2019 22:51:35

Modalități de contestare potrivit Legii 544/2001


Modalitati de contestare potrivit Legii 544/2001

În articolele 21 și 22 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public sunt prevăzute modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate:

„Art. 21. - (1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere și atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.

(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în ter Citeste mai mult...

Vizualizari: 26
Data creare: 14-02-2019 16:13:53

Program audiențe comuna Dobrovăț, județul Iași

Martinuș Cătălin Iulian
primar

AUDIENȚE LA CONDUCEREA PRIMĂRIEI DOBROVĂȚ, JUDEȚUL IAȘI

    MARTINUȘ CĂTĂLIN IULIAN - PRIMAR
        Luni:  8,30 - 10,30

     NĂSTASĂ IOAN - VICEPRIMAR
        Vineri:  8,30 - 10,30

    ALEXANDRU PETRONELA - SECRETAR
        Miercuri:  10,00 - 12,00

PROGRAM CU PUBLICUL

    Luni - Vineri:  8,30 - 12,30



Vizualizari: 26
Data creare: 14-02-2019 15:58:36

Compartiment urbanism și cadastru

COMPARTIMENT URBANISM SI CADASTRU

FAX 0232/321207, primariadobrovat@yahoo.com

DIMA IOAN


COMPARTIMENT TAXE SI IMPOZITE

TEL./FAX  0232/321207, primariadobrovat@yahoo.com

RADU GHERGHINA


COMPARTIMENT REGISTRU AGRICOL

TEL./FAX  0232/321207, primariadobrovat@yahoo.com

PRODAN RALUCA VASILICA


COMPARTIMENT SECRETARIAT

TEL./FAX  0232/321207, primariadobrovat@yahoo.com

ALEXANDRU PETRONELA


COMPARTIMENT STARE CIVILA

TEL./FAX  0232/321207, primariadobrovat@yahoo.com

PATLAGICA GABY


COMPARTIMENT CONTABILITATE

TEL./FAX  0232/321207, primariadobrovat@yahoo.com

NICOLAU CEZAR


SERVICIUL PUBLIC DE ASISTENTA SOCIALA

TEL./FAX  0232/321207, primariadobrovat@yahoo.com

ALEXANDRU PETRONELA



Vizualizari: 27
Data creare: 14-02-2019 15:47:16

Biserica de lemn "Sfântul Pantelimon" Dobrovăț

Biserica de lemn cu hramul Sfântul Pantelimon din Dobrovăț a fost construită în anul 1789 în satul Dobrovăț-Moldoveni din comuna Dobrovăț (aflată în județul Iași, la o distanță de aproximativ 25 km de municipiul Iași). Ea se află localizată în cimitirul vechi al satului.

Biserica de lemn din Dobrovăț a fost inclusă pe Lista monumentelor istorice din județul Iași din anul 2015, având codul de clasificare IS-II-m-B-04149. [1] În listă se specifică faptul că biserica este în satul Dobrovăț, dar nu există nici un sat cu această denumire; comuna se numește Dobrovăț, iar satul este Dobrovăț-Moldoveni.

Istoric

Biserica de lemn din Dobrovăț a fost construită în anul 1789 (după alte surse la 1797) de către călugă Citeste mai mult...

Vizualizari: 37
Data creare: 13-02-2019 23:52:53

Mănăstirea Dobrovăț




Mănăstirea Dobrovăț este o mănăstire de călugări amplasată în satul Dobrovăț-Ruși din comuna Dobrovăț (județul Iași) și este ultima ctitorie a lui Ștefan cel Mare, acesta murind înainte de terminarea construcției. Mănăstirea se află la o distanță de 25 de kilometri sud-est de Iași și la 35 de kilometri nord de Vaslui, într-o fostă poiană înconjurată de codri seculari, pe malul pârâului Dobrovăț.

Regina Maria a României a vizitat Dobrovățul la 1 iunie 1917, scriind următoarele: „După dejun, am plecat la Dobrovăț, unul dintre Domeniile Coroanei. Drumul trece prin păduri de toată frumusețea, dar e lung și neînchipuit de rău… Netăgăduit, acest colț de țară e cât se poate de frumos, cu codri aproape neumblați, dar drumu Citeste mai mult...

Foto
Mănăstirea Dobrovăț, județul Iași

Vizualizari: 28
Data creare: 13-02-2019 23:49:31

Prezentare localitatea Dobrovăț, județul Iași


Comuna Dobrovat se află la marginea de sud a județului Iași, la limita cu județul Vaslui, în sectorul central-nord-estic al Podișului Central Moldovenesc — subunitate a Podișului Moldovei. Este străbătută de șoseaua județeană DJ247, care o leagă spre nord de Schitu Duca (unde se termină în DN24 și spre sud în județul Vaslui de Codăești, Dănești, Zăpodeni și Ștefan cel Mare (unde se termină în DN15D).

Spre marginea de sud a unor păduri dese, într-o poiană mare de pe valea pârâului Dobrovăț, afluent pe dreapta al râului Vasluieț (din bazinul hidrografic al râului Bârlad), s-au concentrat așezări omenești din cele mai vechi timpuri. Fosta poiană își mai păstrează încă înfățișarea ei de altădată, dar este larg deschisă către sud Citeste mai mult...

Foto
Comuna Dobrovăț

Vizualizari: 58
Data creare: 13-02-2019 23:32:17

Lista cuprinzând documentele de interes public

Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:

Art. 5
(1)Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
a) actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice și ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
d) coordonatele de contact ale au Citeste mai mult...

Vizualizari: 27
Data creare: 13-02-2019 23:02:24

Buletin informativ

Buletin informativ


a) Actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea Primăriei Comunei Dobrovat:

Constituţia României;

Legea 215/2001 - republicată privind administraţia publică locală;

Legea 195/2006 Legea - cadru a descentralizării;

Legea 554/2004 privind contenciosul administrativ;

Legea 51/2006 - republicată privind serviciile comunitare de utilităţi publice;

Legea 188/1999 - republicată privind statutul funcţionarilor publici;

Legea 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, cu modificările si completările ulterioare;

Legea 53/2003 - Codul Muncii;

Legea 544/2001 privind liberul Citeste mai mult...

Documente pdf
grila salarizare Dobrovat 30.09.2019

Vizualizari: 32
Data creare: 13-02-2019 22:57:01

Serviciul situatii de urgenta - atributii de baza

Departamentul "Serviciul Situatii de urgenta" isi desfasoara activitatea in sediul Primariei Comunei Dobrovat. Acesta este subordonat directorului Directiei de Administrare si Primarului Comunei Dobrovat.

Misiunea si scopul compartimentului de munca:

1. Serviciul Situatii de urgenta are ca misiune de baza:
1. Preintampinarea, reducerea si eliminarea riscurilor de producere a situatiilor de urgenta si a consecintelor acestora;
2. Scopul activitatii il reprezinta protectia populatiei, mediului si a bunurilor si valorilor;
3. Misiunea si scopul se indeplinesc prin activitatea de prevenire;
4. Formele activitatii de prevenire sunt: controlul, verificarea si informarea preventiva a populatiei.

Atributiile compartimentului Citeste mai mult...

Vizualizari: 27
Data creare: 13-02-2019 22:45:46

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de catre emitent, la cererea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii acestuia, pentru o perioada de timp de maximum 12 luni, dupa care, in mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism.

Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza și se depune la emitent o cerere-tip insotita de certificatul de urbanism emis, in original.

Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia.

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 28
Data creare: 13-02-2019 22:40:19

Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Certificatul de urbanism se va elibera in baza unei cereri care va cuprinde atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism, cat și elementele care definesc scopul solicitarii. Certificatul de urbanism nu confera dreptul de a executa lucrari de constructii.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 29
Data creare: 13-02-2019 22:35:21

Documentele necesare emiterii Certificatului de Urbanism

Pentru emiterea Certificatului de Urbanism, solicitantul, orice persoana fizica sau juridica, trebuie sa depuna o documentatie cuprinzand:

1. Cerere tip (formularul -model F.1.);
2. Planuri topografice sau cadastrale la scarile 1:500, 1:2.000 sau 1:10.000;
3. Documentul de plata a taxei de eliberare a certificatului de urbanism ( in copie)

Termenul de emitere - cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, mentionandu-se in mod obligatoriu scopul emiterii acestuia.
Termenul de valabilitate - se stabileste de catre emitent intre 6 și 24 de luni de la data emiterii. Prelungirea valabilitatii Certificatului de urbanism (CU) se poate face la cerearea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii pentru o perioada de cel mult 12 luni și doar o singura data.

Vizualizari: 29
Data creare: 13-02-2019 22:33:18

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Autoritatea emitenta a autorizatiei de construire va stabili o perioada de valabilitate de cel mult 12 luni de la data emiterii, interval in care solicitantul este obligat sa inceapa lucrarile. In aceasta situatie, valabilitatea autorizatiei se extinde pe toata durata de executie a lucrarilor prevazute prin autorizatie, in conformitate cu proiectul tehnic.

Neinceperea lucrarilor ori nefinalizarea acestora in termenele stabilite conduce la pierderea valabilitatii autorizatiei, fiind necesara emiterea unei noi autorizatii de construire. In situatia in care caracteristicile nu se schimba fata de autorizatia initiala, se va putea emite o noua autorizatie de construire, fara a fi necesar un nou certificat de urbanism.

In situatia in care in timpul executiei lucra Citeste mai mult...

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 26
Data creare: 13-02-2019 22:30:45

Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor și comunelor pentru executarea lucrarilor.

Pentru emiterea Autorizatiei de Construire este necesar sa se completeze și sa se depuna la emitent o cerere-tip, dupa modelul atasat.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 25
Data creare: 13-02-2019 22:28:14

Documentele necesare emiterii Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor și comunelor pentru executarea lucrarilor.

Autorizatia de construire se emite in cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, pe baza documentatiei depuse la administratia publica locala, care va cuprinde:

-Cerere tip ;
-Copie dupa titlu asupra imobilului ;
-Copie certificat de urbanism ;
-Documentatia tehnica - D.T.(in doua exemplare) ;
Avizele și acordurile stabilite prin certificatul de urbanism ;
- Actul administrativ al autoritatii competente pentru protectia mediului ;
- Dovada privind achitarea taxelor legale Citeste mai mult...

Vizualizari: 26
Data creare: 13-02-2019 22:27:10

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente:

Documente pdf
Reclamație administrativă conform Anexa 5 din HG 478/ 2016
Reclamație administrativă conform Anexa 6 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 26
Data creare: 13-02-2019 22:22:46

Formular pentru solicitare informaţii în baza Legii nr. 544/2001

În vederea solicitării unei informații de interes public recomandăm folosirea următorului formular:

Documente pdf
Formular-tip cerere de informaţii de interes public conform Anexa 4 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 23
Data creare: 13-02-2019 22:19:18

Responsabil pentru aplicarea Legii 544/2001

Persoana responsabilă pentru aplicarea Legii 544/2001 în cadrul instituției noastre este doamna Alexandru Petronela, secretar delegat.

Vizualizari: 25
Data creare: 13-02-2019 22:18:00

Detalii referitoare la Autorizația de Construire

Autorizatia de construire constituie actul de autoritate al administratiei publice locale pe baza caruia se asigura aplicarea prevederilor legale, referitoare la amplasarea, proiectarea, executarea și functionarea constructiilor.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, autorizatia de construire se elibereaza in baza unei cereri a solicitantului pentru:

a) lucrari de construire, reconstruire, consolidare, modificare, extindere, schimbare de destinatie sau de reparare a constructiilor de orice fel, precum și a instalatiilor aferente acestora, cu exceptia lucrarilor care nu modifica structura de rezistenta, caracteristicile initiale ale constructiilor sau aspectul arhitectural al acestora;

b) lucrari Citeste mai mult...

Vizualizari: 34
Data creare: 13-02-2019 15:33:46

Detalii referitoare la Certificatul de Urbanism

In vederea autorizarii lucrarilor de constructie, una dintre etape este obtinerea Certificatului de urbanism, act de informare emis de administratia publica locala.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Certificatul urbanism este actul de informare emis de administratia publica locala (presedintii consiliilor judetene, primarul general al municipiului Bucuresti, primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor sau comunelor) prin care:

- face cunoscute solicitantului elementele privind regimul juridic, economic și tehnic al terenurilor și constructiilor existente la data solicitarii;

- stabileste cerintele urbanistice care urmeaza sa fie indeplinite in functie de specificul Citeste mai mult...

Vizualizari: 33
Data creare: 13-02-2019 15:30:08

Legea achizițiilor publice

Legea achizițiilor publice

Documente pdf
Legea Achizitiilor Publice (publicata in data de 21 07 2015)

Vizualizari: 25
Data creare: 13-02-2019 15:28:03

HG 449/2016 din 22 iunie 2016 ref. la concediul și indemizatia de creștere a copilului

In temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. IV din Legea nr. 66/2016 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, Guvernul a adoptat o noua hotarare (HOTĂRÂREA Nr. 449/2016 in data de 22 iunie 2016) prin care se modifica și completeaza Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011.

Va invitam sa analizati continutul acesteia pentru a afla in ce conditii persoana îndreptățită poate intra in posesia acestei indemnizatii. De asemenea veti gasi atasate Cereri t Citeste mai mult...

Documente pdf
HOTĂRÂRE Nr. 449 2016 din 22 iunie 2016 referitoare la concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului
Cerere pentru prelungirea sau reluarea concediului de crestere a copilului si plata imdenizatiei lunare
Optiunea 1-1an
Optiunea 2- 2ani
OrdMMuncii1099_prel_rel_ICC_iun16
Tab aplic norme cic_28iun16

Vizualizari: 27
Data creare: 13-02-2019 15:05:09

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

ACTE NECESARE DOSAR (in copie)
-cerere tip- (Anexa 1);
-documente identitate parinti;
-certificat casatorie;
-certificate de nastere ale tuturor copiilor- original și copie;
-extras de cont pe numele solicitantului;
-dosar cu șina.
-adeverința tip - (Anexa 2), eliberată de către angajator, din care să reiasă indeplinirea condițiilor legale privind stagiul de cotizare și veniturile nete realizate (12 luni, în ultimul an inainte de nasterea copilului); Observație: adeverință tip - format nou (Anexa 2) mentionează și numărul de zile lucrate, concediu medical și de odihnă pentru fiecare din lunile din perioada stagiului de cotizare Citeste mai mult...

Vizualizari: 29
Data creare: 13-02-2019 15:03:50

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Acte necesare în vederea intocmirii dosarului pentru alocația de sustinere a familiei, pentru familiile care au în intreținere copii minori și care au un venit net de pana la 530 lei/membru de familie:
-livretul de familie, completat la zi (de catre Serviciul Stare Civila) - copie și original;
-carti/buletine de indentitate ale parintilor (copie și original);
-Certificat atestare fiscala pentru anul anterior depunerii cererii
-certificatul de căsătorie al părinților (copie și original);
-certificate de nastere ale copiilor minori și cărți de identitate (dupa caz);
-adeverințe privind venitul net, sau cupoane de pensie / ajutor de somaj / ajutor social / dec Citeste mai mult...

Vizualizari: 28
Data creare: 13-02-2019 15:02:25

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate se cuvine persoanelor total sau cel puțin jumătate din capacitatea de muncă, din cauza:
1. accidentelor de muncă și bolilor profesionale, conform legii;
2. neoplaziilor și celorlalte boli prevăzute de art.68 al.1 lit.b din Legea 63/2010;
3. bolilor obisnuite și accidentelor care nu au legătură cu munca.

în raport cu gradul de reducere a capacității de muncă invaliditatea este:
1. de gradul I, caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă și a capacității de autoîngrijire;
2. de gradul II caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă, cu păstrarea capacității de autoîngrijire;
3. de gradul III, caracterizată prin pie Citeste mai mult...

Vizualizari: 30
Data creare: 13-02-2019 15:01:22

Acte necesare pentru alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

Alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

- CERTIFICAT NASTERE COPIL - copie și original
- BULETINE/CARTI IDENTITATE PARINTI - copie și original;
- Extras cont pe numele solicitantului / titularului - (dacă se doreste plata în cont bancar);
- Dosar șina;
- Formularul E 411/Adeverință de la instituțiile abilitate (din țara unde s-a născut copilul) sau adeverință de salariat cu menționarea datei angajării pentru părinții care lucrează în România.
In situația in care părinții nu sunt căsătoriți, se solicita prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 32
Data creare: 13-02-2019 14:59:42

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

Documente necesare pentru acordarea alocației de stat pentru copii

ACTE NECESARE DOSAR:
-dosar cu șina,
-cerere completata și semnata de reprezentantul legal al copilului;
-originalul și copia certificatului de nastere al copilului;
-actul de identitate al reprezentantului legal;
-documente din care sa rezulte situatia juridica a copilului fata de reprezentantul legal și orice alte documente justificative, dupa caz;
-daca solicitantul opteaza pentru primirea alocatiei de stat in cont personal se solicita extras de cont, cont IBAN de la banca.
In situația în care părinții nu sunt căsătoriți, se solicit prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 30
Data creare: 13-02-2019 14:58:44

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței

1. Actele de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei
- copii după BI-CI;
- certificatele de nastere ale copiilor;
- certificatul de căsătorie;
- hotărârea definitivă de încuviințare a adopției, de plasament familial al minorului, potrivit legii;
- actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator.

2. Acte de venit:
La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în considerare toate veniturile pe care membrii acesteia le realizează sau, după caz, le-au realizat în luna anterioară solicitării dreptului (de exemplu cerere depusa in luna octombrie 2017 va fi completata cu ve Citeste mai mult...

Vizualizari: 28
Data creare: 13-02-2019 14:56:49

Impozite și taxe- prezentare generală

Departamentul Impozite și Taxe Locale al Comunei Dobrovat are atribuții privind stabilirea, constatarea, controlul, urmărirea și încasarea impozitelor și taxelor locale, pe raza administrativ - teritorială a Comunei Dobrovat.

Modalitățile de informare puse la dispoziția contribuabililor sunt:
• informarea directă prin intermediul funcționarilor publici care deservesc ghișeele pentru activitatea cu publicul, deschise la sediul instituției noastre din Primăria Dobrovat http://www.comunadobrovat.ro/ari2_160-impozite_si_taxe.html.

Vizualizari: 25
Data creare: 13-02-2019 14:55:04

Facilități pentru persoane fizice și juridice

Facilități pentru persoane fizice și juridice:

1. Impozitul pe cladiri, impozitul pe teren, impozitul pe mijloacele de trasport, taxa pentru eliberarea certificatelor, avizelor și autorizatii nu se aplica pentru veteranii de razboi
2. Impozitul pe cladiri și impozitul pe teren nu se aplica vaduvelor de razboi și vaduvelor veteranilor de razboi care nu s-au recasatorit
3. Impozitul pe cladiri, impozitului pe teren și taxa pentru eliberarea unei autorizatii pentru desfasurarea unei activitati economice nu se datoreaza de catre persoanele cu handicap grav sau accentuat, și de persoanele incadrate in gradul I de invaliditate
Scutirea de la plata impozitului pe teren se aplica doar terenului aferent cladirii utilizate ca domiciliu de persoanele fizice prevazute la pct.3

Vizualizari: 26
Data creare: 13-02-2019 14:48:04

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare documente primarie

Acte necesare pentru eliberare certificat fiscal:

1. Carte de identitate
2. Plata la zi a impozitelor și taxelor locale
3. Achitarea unei taxe de 10 lei



Acte necesare pentru inscriere autovehicule

1. Fisa de inmatriculare
2. Copie carte identitate
3. Achitarea unei taxe de 62 lei

Vizualizari: 25
Data creare: 13-02-2019 14:46:54

Galerie foto Mănăstirea Dobrovăț, județul Iași


 

Foto
Mănăstirea Dobrovăț, comuna Dobrovăț, județul Iași

Vizualizari: 26
Data creare: 13-02-2019 14:34:17

Certificate de atestare fiscală pentru persoane fizice și juridice - formulare

Obtinerea certificatului de atestare fiscala este reglementata de Ordinul MFP nr. 752/2006, care a fost modificat prin Ordinul MFP nr. 393/2013, publicat in Monitorul Oficial nr. 185 din 3 aprilie 2013.

Reglementarile, care au devenit aplicabile de la 1 mai 2013, fiind valabile și in acest an, au completat cu noi informatii referitoare la starea obligatiilor fiscale lista mentiunilor relevante pentru situatia fiscala a unui contribuabil, prevazuta la sectiunea D, pct. III din certificatul de atestare fiscala. Astfel, de la 1 mai, documentul precizeaza daca anumite datorii ale contribuabilului sunt in executare silita sau suspendate la executare silita.

Pentru a obtine certificatul de atestare fiscala, firmele trebuie sa solicite documentul la unitatea fiscala Citeste mai mult...

Vizualizari: 27
Data creare: 13-02-2019 13:37:13

Prezentare localitatea Dobrovăț, județul Iași

Comuna DobrovățComuna Dobrovat se află la marginea de sud a județului Iași, la limita cu județul Vaslui, în sectorul central-nord-estic al Podișului Central Moldovenesc - subunitate a Podișului Moldovei.